1

Dobieraj odpowiednie wyrażenia kluczowe


Z czym najczęściej spotykamy się w naszej branży SEO? Ze słowami kluczowymi - poprzez te właśnie wyrażenia, które są wpisywane do wyszukiwarki Google użytkownicy mogą znaleźć promowaną stronę internetową. Poniżej dowiesz się jak dobrać odpowiednio wyrażenia do promowania w wynikach organicznych.

Jakie słowa kluczowe będą dobre do pozycjonowania strony?

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej zawsze zrób research czy wybrane wyrażenia są:

  • adekwatne do oferty znajdującej się na stronie,
  • bez błędów gramatycznych,
  • realne do wypromowania w pierwszym etapie działań, czyli dwu- lub trzy-wyrazowe (tzw. long tail'e),
  • związane lokalizacją, w której klient świadczy usługi, wpływa na pozycjonowanie lokalne.

Promować pod long tail'e czy ogólne wyrażenia?

Pozycjonowanie wyrażeń ogólnych wiąże się z czasochłonnymi działaniami, gdzie pierwsze satysfakcjonujące efekty przy konkurencyjnych frazach mogą pojawić się dopiero po 12 czy 18 miesiącach. Jeśli zaczynamy z nową stroną warto zatem zadbać o odpowiednią optymalizację pod wyrażenia kluczowe typu long tail, tak aby klient szybko uzyskał pierwszy ruch, a dalej idąc konwersję w postaci zamówienia.

Odpowiednio dobrane wyrażenia kluczowe są filarem do osiągnięcia sukcesu w wyszukiwarce Google!