4

Stosuj nagłówki



Jednymi z najważniejszych elementów branych pod uwagę przez Google przy ocenie wartości serwisu są odpowiednio wdrożone nagłówki. Zwykle stanowią one tytuły lub śródtytuły dla poszczególnych fragmentów tekstu.

W języku HTML możesz skorzystać z nagłówków od H1 (najważniejsze) do H6 (mniej ważne). Musisz pamiętać o tym, że jedną z ważniejszych zasad pozycjonowania jest umiejętne korzystanie z nagłówków. Znacznik H1 powinieneś wykorzystać tylko raz, pamiętając o tym, że ważne jest umieszczenie w tytule odpowiednich słów kluczowych lub ich synonimów.

Znaczniki kolejnych poziomów możesz użyć do pozyskania uwagi czytelnika. Tak, jak w tradycyjnym artykule, tak i na stronie należy stosować śródtytuły do informowania, co znajduje się w treści.

Zawartość nagłówków skutecznie pomoże Ci nakierować roboty wyszukiwarki na tematykę danej podstrony. Pamiętaj jednak o tym, aby brzmiały one jak najbardziej naturalnie, odpowiednio skontruowane mają ogromny wpływ na pozycjonowanie strony internetowej.