8

Pisz bloga



Google to bardzo pomocne narzędzie – jego rola to jak najlepsza odpowiedź na zapytanie użytkownika. Dlatego też, podczas oceny witryn skupia się na treściach, które zawarte są w obrębie danych serwisów. Chcąc pozycjonować witrynę trzeba więc w głównej mierze skupić się na tym, by użytkownik odwiedzając nasz serwis dostał odpowiedź na to, czego poszukuje. Chce mebli kuchennych? Zaoferujmy mu je. Chce dowiedzieć się czym są ogrody zimowe? Wyjaśnijmy.

myśl powyższej zasady oraz tego, że "Content is King" warto więc w obrębie swojej strony zamieszczać wartościowe treści. Trzeba tu wskazać, że dobrym miejscem do tego może być blog, którego założeniem jest dodawanie właśnie coraz to nowszych, kolejnych i ciekawych artykułów. Przykładowo – jeżeli prowadzisz sklep internetowy, zależy Ci głównie na przedstawieniu produktów i nie chcesz nadmiernych ilości treści w obrębie serwisu, przenieś porady i aktualności właśnie tam.

Dlatego właśnie radzimy – pisz bloga, by wzmocnić wartość i tematyczność swojej witryny, a tym samym wspomożesz jej pozycjonowanie.