9

Zaistniej w Social Media



Czy wiesz, że w maju 2018 roku z samego Facebooka skorzystało 16,3 mln Polaków powyżej 13-tego roku życia? To jest jeden z portali Social Media, a wiedz że jest ich znacznie więcej. Zatem dlaczego nie zaistnieć w tym kanale marketingowym i pozyskać dodatkowego ruchu, konwersje czy sprzedaż?

Jak pojawić się w Social Media?

W pierwszej kolejności polecamy zrobić research i sprawdzić, który z portali Social Media będzie najlepszym rozwiązaniem w Waszej branży. Czy będzie to Facebook, Twitter, Instagram a może Pinterest lub popularny komunikator Messenger? Na podstawie badań i analiz zewnętrznych firm dowiesz się jakie grupy użytkowników (wiek, płeć, lokalizacja, urządzenia) korzystają każdego dnia z Social Media.

Następnym krokiem pozostanie założenie konta – najlepiej, aby było powiązane z Twoją marką. Nie zapomnij także o zaplanowaniu działań na najbliższy czas, tak aby systematycznie pojawiać się i przypominać użytkownikom.

Pamiętaj! Zarówno pod Social Media, jak i pozycjonowanie strony www warto będzie uwzględnić w strategii Content Marketing. Dzięki temu przyciągniesz uwagę użytkowników Social Media jako eksperta w swojej branży odpowiadając na nurtujące pytania czy opisując szczegółowo swoje usługi.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Social Mediach oraz pozycjonowaniu strony? Przeczytaj nasze wszystkie przykazania!